onsdag 16 november 2011

Charlie - vår nya familjemedlem

Ja, medans jag vart borta från bloggen har vi hunnit få en liten familjemedlem här hemma. En liten kille på fyra ben. Han är en Chihuahua, svart med bruna och vita tecken. En väldigt stilig och elegant kille. Vildare än tam, och mellan allt bus världens mysigaste. Han vart i Måndags 10 veckor, och namnet är Charlie.

Dom säger att hunden är människans bästa vän, och jag kan konstatera att det stämmer. Så mycket glädje och lycka en sådan liten vovve kan sprida. Jag och Lars skiner som två solar och all uppmärksamhet läggs på våran lilla guldklimp. När vi kliver upp på morgonen står han där och tittar på oss med sina stora ögon och svansen viftar i hundranittio. - Lek med mig, mys med mig! Jag ångrar inte en dag att denna lilla fyrbente vän flyttade in till oss. Han är vårt allt, lilla lilla Charlie!

 Här var han pytteliten, första gången vi träffade honom.

 Söt som socker!



Charlie älskar att mysa och sova i soffan när vi sitter där på kvällarna.

Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar