onsdag 16 november 2011

En gång bloggare, alltid bloggare!

För inte så länge sedan valde jag att ta bort min blogg, då jag var helt omotiverad till den, och jag kände mig helt oinspirerad och hade ingenting att skriva om. Och då tyckte jag det var helt meningslöst att ha den, en blogg som  gapar tomt är inte någon blogg. 

Men.. efter några dagar utan bloggande kände jag plötsligt hur jag saknade att sitta och skriva på min blogg. Men tänkte då att jag låter den vara ett tag till, så nu har jag nog vart utan den i två månader, och det har vart ganska skönt, ja, men dom senaste kvällarna har jag verkligen saknat min älskade lilla blogg. 

Så här är jag nu, back in business, hehe. Och jag är både motiverad och inspirerad och jag har hur mycket som helst att skriva om. Men först av allt så ska jag nu bara få till allt så jag blir nöjd med utseendet, sen ska jag fylla den med allt som rör sig i mitt lilla huvud, på återseende!

Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar