onsdag 7 december 2011

Snabb uppdatering

En snabb uppdatering kommer här. Ni fick ingen bild på granen igår, och det beror på att våran julgrans belysning inte fanns någonstans. Den var hos morfar, eftersom den förre julen gick sönder. Trodde vi, men det var något litet fel bara och det fixade morfar. Så nu funkar den bra. Men jag hann ju aldrig få tag i den igår, så ikväll blir det att pynta granen istället. Och Då ska jag sätta ut bilder på den.

Idag har jag hunnit med att luncha på stan med mamma och kompisen Tommy. Det blev skräpmat på Sibylla. Sen har jag även gjort färdigt Lars syster och mans julklapp och deras fina Stellas julklapp. Dom kommer upp från Stockholm nu till helgen så vi passar på att ge deras klappar då. Plus att hon fyller år :)

Har även haft hemmet fullt i besök. Min yngre lillebror, mamma, morfar, farmor och farfar. Det är alltid lika trevligt med besök av släkt och vänner. Har även vart på en liten promenad med Charlie. Han tycker verkligen att snön är skit läskig. Det ser så roligt ut när han tassar omkring i den med försiktiga små steg, haha. nu ska jag rusa iväg, Lars kommer strax hem från jobbet och det är dags att förbereda middagen. Återkommer ikväll!

Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar