fredag 18 november 2011

Party in my head!

Idag är det underbara Fredag. Jag startade dagen med att städa, ett ont måste. Men det är ju alltid skönt när det är färdigt och doften av Ajax sprider sig i hemmet. Har haft besök av mamma och yngsta lillebror Jocke också. Idag har jag även tvingat hit min vän Joel, för att klippa klorna på min lilla Charlie. Jag har aldrig klippt klor förut på en hund och jag var ganska livrädd, ha ha. Men Joel har ju haft hund i alla år jag känt honom i alla fall så han fick allt komma hit och göra det. Och det gick ju jätte bra, så nu kanske jag vågar göra det nästa gång.

Nog om klo klippning och städning. Roligare inlägg kan man ju göra! Ikväll är det tjej fest med mina goá brudar. Och det var väldigt länge sen så det ska bli jätte kul. Först ska vi samlas hos Anlo och sedan glider vi väl in på Before och sedan Lilla grand hotell. Det kommer bli kanon och jag har till och med nya kläder kvällen till ära. Ska lägga upp bilder senare. Nu ska jag fara iväg och träna, sedan lägga mig ett tag i "kärring grillen" så man får lite färg. Sen är det dags för middag och piff, och SEN, är man fit for fight! Trevlig kväll.

En del av gänget i somras på "Kalix dagarna"

Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar