tisdag 22 november 2011

Alvedon & liggsår!

Ja där har ni min nya refräng, jag skålar i Alvedon och välkomnar liggsår. Denna förbannade förkylning! Jag tänker inte ens be om ursäkt för svordomar idag. 3:e dagen med feber och tjock hals. Som ett litet plus har jag även fått hosta, slem hosta. Och för att göra det hela lite bättre tror jag banne mig jag börjar få liggsår. Jag kliver upp från sängen, går till soffan, och sen tillbaks till sängen. Men jag ä' inte bitter ;)

För att prata om något roligare, tänkte jag visa er lite av vad som fanns i mitt H&M paket.






Jag är super nöjd och allt passade perfekt, väldigt mycket mys kläder som passar perfekt denna tid på året. Nu måste jag bege mig mot soffan igen, åter kommer med intressantare inlägg så fort jag blir frisk. Jag lovar! Ha en bra dag.

Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar