onsdag 7 mars 2012

Glossybox!

Alla vet inte om det här, eller många vet faktiskt inte om det. Så nu ska jag tala om det för er, bara för att jag känner mig så snäll idag, hehe.

Vill ni som jag få hem underbara skönhets produkter varje månad? Visst känns det lyxigt? Ja visst!
Man kan prenumerera på sin egna "Glossybox" - En lyxig box full av skönhet! Det är en box med fem nya produkter för varje månad som kommer hem till dig för endast 139kr/månad. Du kan själv när som helst avbryta din prenumeration.

Det är sällan man unnar sig något speciellt, men här man kan unna sig en "box med lyx" varje månad, kul va?
Det är i alla fall något jag unnar mig, gör det Du också, för det är Du värd ;)

För att komma till deras hemsida Klicka här! där kan ni läsa mer om hur det funkar.



Ha det bra, All Kärlek.
Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar