söndag 11 december 2011

Tiden går fort när man har roligt!

Idag, 11 December 2011 är det två år sedan jag träffade och blev tillsammans med min underbara sambo Lars. Och det är sju månader sedan han blev min blivande man när vi förlovade oss i Turkiet. Tänk hur livet kan bli. Jag gick ut för att roa mig med mina vänner men träffade där en underbar människa som jag nu sedan två år tillbaks delar mitt liv med. Och om ni bara visste hur lycklig denna karl gör mig! Visst har vi våra diskussioner och gräl, men det hör ju ett förhållande till, av sånt växer man och blir starka tillsammans. Men mesta dels av tiden myser och skrattar vi :) Till idag då, vår två års dag, började vi med att äta mys frukost i sängen, smörgåstårta och julmust. Under dagen har jag bakat pepparkakor med mormor, lillebror och kusin Elin. Sen blev det tre rätters middag med gubben. Skagentoast till förrätt, till varmrätt blev det kycklingfiléer fyllda med feta ost och kryddor, klyft potatis och tzatziki. Och glass till efterrätt. Sedan har vi myst i soffan hela kvällen till filmen "Love Actually". Väldigt mysigt och nu är det dags att krypa ner så man orkar upp imorgon. Sov gott, dröm sött och vakna bött... torrt menar jag såklart ;) God natt! Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar